יום חמישי, 22 בפברואר 2018

Defy / L.J Shen


★★★★
Defy מאת ליהי שן היא נובלה מקדימה לסדרת הספרים שלה שנקראים Sinners of saint על ארבעה בחורים (ג'יימי, בארון, טרנט ודין), החבורה הכי שווה והכי מקובלת בבית הספר היוקרתי שבו הם לומדים.
זה אמנם לא ספר באורך מלא, אלא נובלה של 114 עמודים שבבסיסה מערכת יחסים בין מורה לתלמיד (!), אבל בכל זאת החלטתי לכתוב עליה סקירה כי נהניתי בטירוף ורציתי שגם אתן תכירו את מלודי גרין וג'יימי פולוהיל.

זהו הספר הראשון שאני קוראת של ליהי שן ואם ככה היא כותבת בכל הספרים שלה, אז היא יכולה להחשיב אותי כמעריצה. הכתיבה שלה תפסה אותי מההתחלה. היא הומוריסטית, מושכת, עושה טיזינג וסקסית.
אם אתן מחפשות ספר לוהט שיחמם אתכן, זה לגמרי זה.
את הסדרה קראתי בשפת המקור, אנגלית. בגלל שמדובר בכ – 100 עמודים בלבד, ממליצה לכן לנסות לקרוא גם. הזוג הזה בהחלט שווה את זה.

הנובלה עומדת בפני עצמה, יש לה סוף סגור ואין צורך לקרוא את שאר הספרים בסדרה אך אני ממליצה לעשות זאת.
אני בטוחה שיש סיבה שבגללה ליהי החליטה לכתוב עליהם רק נובלה, אבל לא הייתי מתנגדת לספר באורך מלא, העלילה והדמויות משכו אותי מהפרק הראשון וגרמו לי לקרוא בכל מקום אפשרי כמעט, סיימתי את הנובלה ביום וחצי.

בבסיס הסיפור עומדת מלודי גרין, בלרינה לשעבר בת 26, ששברה את הרגל ולכן הקריירה שלה נקטעה בשיאה. היא מחליטה ללכת בדרכי הוריה ומתחילה ללמד ספרות בביה"ס יוקרתי מאד שנשלט ע"י כוח, כסף, ומעמד.
אחד מהילדים של האנשים החזקים הללו ששולטים בכל הוא ג'יימי פולוהיל בן ה - 18, הבן של המנהלת וחתיך הורס, הורס, הורס (!). התיאור החיצוני של ג'יימי הוא אחד הדברים שגרמו לי להישאב לספר מההתחלה, הדרך שבה מלודי תיארה אותו הרסה אותי ואני יכולה בהחלט להבין למה היא לא יכלה להפסיק לפנטז עליו...
למרות גילו הצעיר, הוא גבר אלפא מובהק, שרירי, בלונדיני, חצוף, בעל פה מלוכלך ויודע איך להפיל כל בחורה ברשת.

גם למלודי לא חסר והיא בעצמה סקסית, חכמה, שנונה ומצחיקה בטירוף. היא יודעת שמה שהיא עושה הוא לא בסדר ושיהיו לכך השלכות, אבל המשיכה שלה לג'יימי היא בלתי נשלטת ויש בינה לבין עצמה מאבק פנימי מתמשך.
נהניתי מאד מהקשר ביניהם שהיה לוהט בטירוף (!!), אמיתי וחמוד להפליא. סצנות הסקס ביניהם היו בין הטובות שקראתי.
למרות שהקשר ביניהם אסור ונשמע די נוראי על הנייר (מורה ותלמיד), הדרך שבה הסופרת בנתה אותו ופיתחה אותו הסתדר לי וגרם לי להיות בעדם, הם לגמרי כבשו אותי.
מכיוון שהספר קצרצר הדברים בין מלודי לג'יימי התפתחו יחסית מהר אך זה לא הפריע לי, לקחתי זאת בחשבון בקריאה.
היו גם כמה הפתעות במהלך הדרך ורגעים מותחים, הסיפור התפתח יותר ממה שציפיתי וזו הייתה תוספת נחמדה.

לסיכום, נהניתי מאד ואני ממליצה בחום!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...