יום ראשון, 25 בפברואר 2018

Gentelman Nine / פנלופה וורד



★★★

ג'נטלמן ניין הוא הספר החדש מאת פנלופה וורד, שיצא רק לפני כמה ימים וכבר הספקתי להתנפל עליו ולסיים אותו בהנאה :)


פנלופה וורד היא סופרת מוכרת שכתבה מספר ספרים שתורגמו כגון "ממזר שחצן" ו"יהיר בחליפה" בשת"פ עם וי קילנד. זהו הספר הראשון שלה שקראתי ואני בהחלט מתכוונת להמשיך לספריה הבאים בעתיד.
הספר בהחלט נכנס לקטגוריה של קומדיה רומנטית עם קצת דרמה שנתנה עומק לעלילה. ג'נטלמן ניין לא מכיל סיפור גדול מהחיים אבל הוא בהחלט היה מצחיק מאד, כלל כימיה ודיאלוגים שנונים וכיפיים בין הדמויות הראשיות ועירב משולש אהבה רומנטי שנתן פלפליות ועניין לסיפור.

ג'נטלמן ניין הוא StandAlone, כלומר סיפור שמתחיל ונגמר בספר אחד ואינו חלק מסדרה או מדואט.
הספר מסופר לרוב משתי נקודות המבט של הדמויות הראשיות, אמבר וצ'אנינג.
את הספר קראתי בשפת המקור, אנגלית.

הסיפור מתחיל בשברון לב של הדמות הראשית הנשית אמבר וולטון, יפהפייה ג'ינג'ית ומתוקה להפליא בת 25. אמבר, שחשבה שחייה מסודרים ומוכנים עם רורי, בן הזוג שלה מזה 9 שנים, מופתעת והרוסה לאחר שהוא מחליט להפרד ממנה על מנת "לחקור" ולהכיר נשים אחרות.
אמבר היא דמות נשית חזקה ועצמאית, מהסוג שאני אוהבת ולגמרי יכולתי להבין את המצב המחורבן שבו היא נמצאת.
אמבר היא נשמה טובה, בחורה אכפתית עם לב גדול שמקדישה את חייה לטיפול במבוגרים עם צרכים מיוחדים כגון אוטיזם.
בספר, אנו נחשפים לדמות בשם מיילו, גבר אוטיסט בן 25 איתו אמבר מבלה מספר ימים בשבוע כחלק מעבודתה ומלמדת אותו כיצד להתמודד עם העולם שבחוץ.
אהבתי שהסופרת בחרה להציג מקצוע שכזה ובצורה כלשהי לעורר אליו מודעות.

"Milo loves to smell hair. It’s his favorite thing to do. And if you’re fresh meat like yourself, you’re gonna get extra special attention.”

לאחר הפרידה הכואבת של רורי מאמבר, נכנס לתמונה הגבר ההורס שלנו, צ'אנינג לורד.
לצ'אנינג ואמבר יש הסטוריה ארוכה שמתחילה מילדות.
הוא, אמבר ורורי בילו יחד בשנות הנעורים המוקדמות שלהם ובעצם היוו סוג של חבורה.
כפי שקורה בדרך כלל, בחורה ושני גברים שווה מתכון לקנאה וצרות ואכן בשלב כלשהו, צ'אנינג מנתק קשר עם אמבר ורורי לאחר שהוא מגלה שהם התחילו לצאת.

הקשר בין אמבר לצ'אנינג מתחדש כאשר הוא מוצא עבודה בבוסטון, מחפש מקום לגור ומחליט להרים טלפון לאמבר שגרה שם.
חשוב לציין שלמרות שאמבר עדיין שבורת לב והרוסה מהפרידה הקשה שעברה, האיברים הנשיים שלה עדיין במקום J והיא משתפכת בפני הקוראים על הקראש הרציני שיש לה ותמיד היה לה על צ'אנינג. לאמבר יש שנייה של התלבטות האם כדאי לה להכניס את צ'אנינג לדירתה בתור שותף, אך מהר מאד אומרת לו כן מבלי לחשוב על ההשלכות שיכולות להיות לכך...
מרגע זה, אנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות הראשיות הכיפיות שלנו והקוראים נהנים מהמון רגעים מצחיקים, שנונים, פלרטטניים וכיפיים בין צ'אנינג לאמבר.

"How’s Channing?” she asked. I couldn’t actually tell her the truth. Well, Annabelle, I’ve masturbated to thoughts of him every night since his arrival. It’s a problem

צ'אנינג הוא אחד הגברים הסקסיים שקראתי עליהם. מכיוון שהקוראים מקבלים את נקודת המבט של אמבר ניתן בהחלט להבין את הקסם והסקס אפיל שלו ולהתאהב בו בדיוק כמו שהיא התאהבה.
צ'אנינג אמנם מצטייר מבחוץ כשחקן המושלם ואיש ללא דאגות אך בעברו ,יש טרגדיה משפחתית שהשפיעה עליו מאד. צ'אנינג גם מאד קשור לאמו, דיבר עליה ואיתה הרבה במהלך הספר ואיפשר לנו להציץ לצד הרך והרגיש שבו.
במהלך העלילה, צ'אנינג מאמץ לעצמו חתולה קטנה ולבנה שאחראית לכמה רגעים קומיים מצחיקים וחמודים.

הסצנות המיניות בין אמבר לצ'אנינג היו וואו! ניתן להגיד שהיה הרבה בילד אפ והכנה לרגע שבו הם יהיו ביחד והמימוש שלו בהחלט גרם לי לדפיקות לב מואצות ולהנאה.
הדרך שבה הדמויות הראשיות שלנו מתחילות את הקשר המיני ביניהן היא לגמרי לא שגרתית ואני ממליצה לכן לא לקרוא את התקציר, לצלול ישר לספר ולקבל הפתעה טובה ומרעננת.

I’d known Amber since I was a kid…but somehow this moment felt like I was meeting her for the first time.

הכימיה ביניהם הייתה מעולה והם סיפקו לקוראים הרבה רגעים לוהטים וסקסיים. הסופרת בהחלט יודעת לכתוב סצנות מיניות על הצד הטוב ביותר מבלי ליפול לקלישאות הז'אנר.

“Wear the pink thong you bought. Ive been thinking about you in it ever since I picked it off the grass”

כפי שציינתי בהתחלה וכנהוג בכל קומדיה רומנטית, לא תמיד הכל הולך לפי התכניות ובשלב כלשהו אמבר נאלצת להתמודד עם משולש רומנטי לא פשוט כלל שמכניס לעלילה דרמה, מתח ואקשן.

היה משפט אחד בספר שהרגשתי שאני רוצה לחלוק אותו  מכיוון שהוא הרגיש לי אמיתי ושהרבה אנשים יכולים להזדהות איתו.

…if you want something in life, you can’t focus on the problem. You have to focus on the solution, or rather, focus on what you truly want. When we stress, we dwell on the things that bother us, and the more attention we give to those things, the more we attract that negativity into our lives…"

לסיכום, ספר קליל, מצחיק ונהדר כאשר מחפשים משהו לא עמוק מדי. פנלופה נכנסה לרשימת הסופרות המועדפות עליי.
ארבעה כוכבים.

הספר כעת באמזון במחיר השקה של 3.99 דולר ואמור לעלות בימים הקרובים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...