יום חמישי, 22 בפברואר 2018

Stuck – up suit יהיר בחליפה / Vi Keeland & Penelope Ward



★★★
זוכרות את אנדרו מספק סביר? זוכרות כמה גס הוא היה? תכפילו אותו ב10 ותקבלו את גרהם ג'. מורגן, הגבר עם הפה הכי מלוכלך שהכרתי.
עכשיו כשאמרתי את זה ו"הזהרתי" אתכן, אני יכולה להגיד שמאד נהניתי מהספר הזה.
חשוב לציין שאמנם יהיר בחליפה או  Stuck up suit משדר קלילות ומרגיש בהתחלה כמו קומדיה רומנטית טיפוסית אך לא הייתי מקטלגת אותו ככזה.
לקראת אמצע הספר ישנה תפנית דרמטית שלוקחת את הסיפור לכיוון דרמה ופחות לכיוון קומדיה.
ישנם עדיין קטעים מצחיקים אבל הספר בהחלט מרגיש שהוא הלך לכיוון עמוק ודרמתי יותר. מהבחינה הזו, אכן מרגישים שהספר נכתב ע"י שתי סופרות שאחת מהן מתמחה בקומדיה ואחת בדרמה.
הספר נקרא בשפת המקור אנגלית והוא StandAlone לחלוטין, כלומר ספר יחיד עם סוף סגור.
שתי הדמויות הראשיות שלנו הם גרהם מורגן וסוראיה ונדטה, שני אנשים מקצוות שונים לחלוטין אך עם כימיה ולהט אחד כלפי השני שגרמו לי לא פעם ולא פעמיים לשקול מקלחת קרה :)

גרהם מורגן הוא איש עסקים, מצליח, ממולח, קר וקשוח עם עבר מורכב, מראה שיכול להרוג כל אחת ואקסית מהגיהנום.

He was like a lion—the type of species best admired from afar, whereby any actual contact could lead to irreparable harm.

בהתחלה, הוא אכן מצטייר כגבר העשיר הטיפוסי שרק מחפש את ה*יון הבא אך מהר מאד אנו מגלים שלא כך הדבר. גרהם איבד את אמו בגיל צעיר והקשר העמוק שלו עם סבתו מראה לנו את הצד העדין והמתחשב שבו.
ה"תכונה" הכי בולטת של גרהם היא ללא ספק הפה המלוכלך וחסר התקנה שלו. מתחילת הספר ולאורך כל הדרך הוא מנבל את הפה בלי סוף, מדבר על סקס ללא שום בושה ואין לו בעיה לומר לסוראיה ולנו בדיוק מה הוא רוצה לעשות לה ומה הוא חושב עליה.

It was the most innocuous thing I could think of to say. I figured if I’d started off telling her what I fantasized about in the shower this morning—oiling up those big, incredible tits and slipping my cock in and out—she might not respond again.

אני התחברתי ואהבתי את הגסות שלו והרגשתי שזה תואם לדמות שהסופרות בנו. אם אתן בקטע הזה, אתן הולכות להנות בגדול.
הדרך שבה גרהם התייחס לסוראיה הייתה אהובה עלי מאד. הוא תמיד גרם לה להרגיש כאישה הכי חשובה והכי מהממת בחדר, הדגיש את המשיכה הפיזית והרגשית שלו אליה ובנוסף ראו את השינוי שמתרחש בו כאשר היא איתו. הרכות והאהבה שהיא עוררה בו הייתה כיפית לקריאה.
סוראיה ונדטה היא איטלקייה חמת מזג, עסיסית, חצופה ויפהפייה. כמובן שהיא מעמידה את גרהם במקום על ההתחלה וגורמת לו לעבוד קשה בשביל לכבוש אותה ולהגיע אליה.
גם לסוראיה היו חיים לא פשוטים עם אבא שנטש אותה למשפחה אחרת בגיל צעיר והנושא הזה משתלב בעלילה בצורה מקורית ומעניינת.
סוראיה היא דמות צבעונית תרתי משמע, עם צבע בשיער שמתחלף לפי מצבי הרוח שלה וגרמה לי להרבה רגעי צחוק והנאה במהלך הקריאה.

I needed a glass of wine and an orgasm. Not necessarily in that order.

חבריה הטובים של סוראיה, טיג המקעקע ודיליה שמגשימה את כל חלומות הפירסינג של אנשים משמשים כמשפחתה והם בהחלט נמצאים שם לצדה ברגעים היפים והעצובים. נהניתי מאד לקרוא על הקשר בין שלושתם ושמחתי על התמיכה שהם מעניקים לה.
למרות שגרהם הוא גבר אלפא דומיננטי ושולט, סוראיה לא נתנה לו לעשות בה מה שהוא רוצה (אולי רק במיטה...:)) ובמהלך כל הספר היא שמרה על העצמאות והחופש שלה, דבר שהערכתי מאד.

הכימיה והלהט המטורף בין גרהם לסוראיה היו עניין רציני בספר הזה. מי שתקרא בהחלט תבין על מה אני מדברת. הדרך שבה גרהם פינטז עליה והתעורר לחיים בכל פעם שהיא הייתה לידו או בקרבתו העבירה את המסר בצורה ברורה וחלקה.

Maybe you should see a doctor about that. Seems like you constantly have an erection. Too much Viagra, perhaps?” “I can assure you, there is no artificial assistance needed to make my cock swell when I’m around you, Soraya.

גם כשסוראיה ניסתה עם כל מה שיש לה להתרחק מגרהם ולא "להיכנע" למשיכה החייתית שהיא מרגישה כלפיו, היא נכשלה כישלון חרוץ והם לא הצליחו להוריד אחד מהשני את הידיים לשבריר שנייה.
זה היה מרענן לקרוא על אישה כמוה, פתוחה, חכמה, בטוחה בעצמה ולא דופקת חשבון.
אמנם בהתחלה המשיכה הפיזית שלטה בקשר ביניהם אך ככל שהספר התקדם, גם מערכת היחסים שלהם התקדמה בהתאם. הם נפתחו אחד לשנייה ויצרו מערכת יחסים אמינה ומיוחדת עם עליות וירידות שהתבססה על אמון ואהבה.

“She’s attractive, of course. But she’s ordinary. Unlike you.” He reached out and held my face with both hands. “You’re extraordinary.”

כפי שצוין קודם, בערך באמצע הספר ישנו טוויסט בעלילה שמכניס מספר דמויות משנה נוספות למהלך הסיפור. הדרך שבה הדמויות ובעיקר סוראיה התמודדו עם המורכבות דיברה אלי והייתה אמינה מאד. נושא זה לא טופל בצורה נכונה לדעתי בספרים שקראתי בעבר וכאן הסופרות עשו עבודה טובה (לא ציינתי מהו הנושא מפאת ספויילרים).

לסיכום, דמויות טובות, עלילה מעניינת וגבר אחד שהיה הכוכב. הספר בהחלט מומלץ בעיני אך חשוב לי לציין שהוא לא השאיר עלי חותם משמעותי. לעיתים הוא נפל למקומות של חזרתיות, בנאליות ואובר מתיקות.

ארבעה כוכבים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...