יום ראשון, 29 באפריל 2018

Combust / עולים בלהבות / קיי ברומברג

★★★★✩

את קיי ברומברג כולנו, אם לא רובנו, מכירות מסדרת הספרים הבלתי נשכחת מונעים / Driven שיצאה בהוצאת בוקטיק ובקרוב גם יופק לה סרט.
אי אפשר לשכוח את קולטון נהג המירוצים, האישה המדהימה שלצידו ריילי ואת סיפור האהבה הבלתי נשכח שלהם.
לטרילוגיית מונעים יש מקום חם בלב שלי, נהניתי ממנה מאד ולכן הגעתי לספר הזה עם ציפיות מסוימות ואכן לא התאכזבתי. הכתיבה של קיי ממשיכה להיות אמיתית, סוחפת ואינטליגנטית. העבר וסיפור הרקע שהיא יצרה לדמויות בספר זה נגעו בי וריגשו אותי והיא הצליחה לסחוף אותי למערכת היחסים המטלטלת והלא קלה לעיתים של גריידי ודילן.

Combust הוא ספר שני מתוך סדרה של שלושה על שלושה אחים, שוטר, כבאי וטייס. 

הספר מסופר מנקודת מבט מתחלפת של הדמות הגברית הראשית, גריידי מלון, הכבאי המסוקס והרגיש והדמות הנשית הראשית, דילן מקוי, כותבת השירים שהחליטה להתרחק לתקופה מאל איי לאחר בגידה כואבת.

דילן היא לא הדמות הנשית הטיפוסית שאנו נתקלות בה בספרים. כאישה נבגדת שעזבה את אל איי ואת החבר הרוקר שלה מאחור, היא מתמודדת במהלך הספר עם המון חוסר ביטחון, ביישנות וחוסר הערכה של מי שהיא גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית.

The woman has an amazing body but is so damn afraid to own it. She's self – conscious. A bit shy, very uncomfortable in her own skin.

לאחר שהיא בוחרת לעזוב את אל איי, היא פונה לאחיה בבקשה לעזרה ומקום לגור ומכיוון שהוא לא פנוי, הוא מציע לה לעבור לגור עם הכבאי גריידי מלון, חברו הטוב. מכיוון שגריידי הוא לא הטיפוס המתחייב ורוב הזמן הוא לא נמצא בבית, אחיה הרגיש שזהו מקום טוב בשבילה להירגע ולשכוח מהצרות.
לצערה של דילן, היא מחוייבת בחוזה להמשיך לכתוב שירים לאלבום של האקס שלה, לא יכולה להתנתק ממנו בצורה סופית והיא מבלה את רוב זמנה בבית של גריידי עם חזירת המחמד שלו, פטוניה.

I'm so lost in my thoughts that I yelp when something wet and warm hits the back of my leg. When I whip around, I'm met with the ugliest, cutest thing I have ever seen.

כפי שניתן לצפות, מצב המגורים של דילן וגריידי הוא מתכון להרבה פלירטוטים כיפיים, מתח מיני וסצנות טעונות בין השניים.

“Snoop all you like. I've got nothing to hide. Besides, I made sure all the really embarrassing and equally pleasurable sex toys were put away before you arrived."

הפעם, לשתי הדמויות הראשיות היה עבר מורכב וצלקות שלא מרפות ודילן בעצמה מתמודדת עם אמה האלכוהוליסטית שהידרדרה לשתייה לאחר שאביה הכבאי נטש אותם.
כמובן שבגלל עברה המורכב עם אביה והמקצוע שלו, היא בוחרת לסגור את ליבה מפני כבאים והנושא הזה מהווה מכשול נוסף במערכת היחסים של הזוג.

גריידי מלון, הכבאי הסקסי שלא רוצה להתחייב לאף אחת, הוא אחת הדמויות הכנות, הרגישות והעמוקות שיצא לי לפגוש.
לגריידי יש משפחה אוהבת עם אמא נודניקית שרק רוצה שיתחתן ויביא לה נכדים ושלושה אחים לא פחות חתיכים ממנו. לאחר שעבר טרגדיה במסגרת עבודתו ככבאי, הוא נותר עם צלקות קשות, פיזיות ונפשיות, ולמרות שהוא מצטייר כגבר אלפא מובהק שלא נותן לשום דבר להפריע לו, לאט לאט אנו מגלים שיש עוד מתחת לפני השטח והוא מתמודד עם אותו חוסר ביטחון בגופו ובמי שהוא בדומה לדילן.

There’s definitely something beneath the sexiness of Grady Malone. Question is, do I want to get invested enough to find out what?

הדרך שבה הסופרת בנתה את הדמות שלו, עם הטרגדיה הנוראית שפקדה אותו וכל ההשלכות הפסיכולוגיות שנגרמו מכך הייתה מצויינת. היא הצליחה להעביר לי כקוראת את רגשותיו הפנימיים הנסתרים ביותר, את הכעס שלו על העולם ואת הכאב העמוק שהוא מרגיש בפנים.
חלק מהסיבה שכל כך התחברתי לדמויות היא העובדה שהן היו אמיתיות, כנות ולא מתנצלות. מספר פעמים במהלך הקריאה הרגשתי שאני קוראת סיפור אמיתי, על מערכת יחסים מלאת עליות וירידות וסיטואציות שבהחלט יכלו להתרחש גם בעולם האמיתי.

מה שעוד אהבתי בספר הזה היה השילוב ההרמוני והזורם בין קומדיה לדרמה. היו הרבה קטעים של צחוק, שנינות ושטויות אבל בהתאמה גם הרבה רגעים של דרמה, עומק, עצב וכעס.

מערכת היחסים בין גריידי לדילן הייתה נפיצה והפכפכה מאד. הם שיחקו הרבה במשחק של חם קר והיו מאד לא החלטיים לגבי מערכת היחסים ביניהם. כפי שציינתי קודם, היו הרבה מכשולים שמנעו מהם להיות יחד והסיבות הפעם לא הרגישו מצוצות מהאצבע אלא אמיתיות ומנומקות.
במשך תקופה ארוכה, דילן וגריידי בעצם "השתמשו" אחד בשנייה בשביל להירגע, לשכוח ולהרגיש טוב וזה ניכר בכל סצנה ביניהם.

הסצנות האינטימיות ביניהם שולבו בעלילה בצורה מדוייקת ונכונה וגרמו לי לחכות בציפייה דרוכה לרגע שבו הם "יתנגשו" שוב.

I’m going to fuck you, Dylan. It’s all I’ve been thinking about. I shouldn’t do it. I shouldn’t pull you into this, but hell if I’ll be able to stop myself until I’m buried in that hot, wet pussy of yours. You got that?”

לסיכום, ספר טוב מאד שכלל הרבה דרמה ונושאים מורכבים ולא קלים אך לא שכח לשלב גם הומור, שנינות ותשוקה. מומלץ כשרוצים לקרוא משהו עמוק יותר.
4 כוכבים לוהטים 🔥
“Your tongue on my skin,
My head begins to spin.
Your heart in my hand, Falling like endless quicksand.
Words are spun and lies are told, But in the end it’s you I hold.”




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...